Hallo iedereen!

Na mijn studies in Parijs CNSM (Masters met Jacques Rouvier) zal ik in Den Haag in september verhuizen.

Ik ben nu aan het zoeken voor professionele contacten en gelegenheden.

Vorige jaar was ik een begeleider in Bourg-la-Reine Conservatoire voor alle blaasinstrumenten en percussie, met ongeveer een honderd leerlingen van zes tot 34 jaar. Het was een geweldige advontuur voor mij, en ik zou iets gelijksoortig in Holland vinden houden.

Ik ben heel gemotiveerd voor alle kamermuzier voorstel, in elke vorming of répertoire.

Ik heb ook de lyrische wereld in Ierland ontdecken, waar ik twee operas (Cosi fan Tutte en Carmen), drie leraren (Dr.Veronica Dunne, Lynda Lee en Virginia Kerr) en veel concoursen (Dublin ESB Feis Ceoil, Sligo International Competition, etc.) begeleiden.

Ik zou graag mijn ervaring en diensten aan te bieden, in Engels en hopelijk spoedig in Nederlands, om concerten of concoursen te oefeningen en spelen, om répertoire te bouwen, of om lessen en repetities te begeleiden.

Alsublieft, hier zijn mijn Linkedin en MySpace pagina's om meer over mij te lezen en luisteren:

.

Met vriendlijke groet,

Jean-Baptiste Milon.

jbaptistemilon@gmail.com (het is gemakkelijker als u mij contacteren direct op dit adress)