Contrabassist zoekt Pianiste populaire klassieke muziek

  • P. Bakko

    Ik, een jazz contrabassist, ben op zoek naar een pianiste (op gevorderd niveau (amateur mag) die samen met mij een muziekduo (contrabas & piano) wil vormen.

    Leesvaardigheid van notenschrift en akkoord symbolen vereist; Woonplaats, in Randstad, Zuid-Holland of Brabant.

    Repertoire populaire klassieke muziek en jazz.

    Heb je interesse, of wil je nog meer informatie, neem dan contact met mij op.

    Vriendelijke groet.

    P.B.

  • P. Bakko

    Ik, een jazz contrabassist, ben op zoek naar een pianiste (op gevorderd niveau (amateur mag) die samen met mij een muziekduo (contrabas & piano) wil vormen.

    Leesvaardigheid van notenschrift en akkoord symbolen vereist; Woonplaats, in Randstad, Zuid-Holland of Brabant.

    Repertoire populaire klassieke muziek en jazz.

    Heb je interesse, of wil je nog meer informatie, neem dan contact met mij op.

    Vriendelijke groet.

    P.B.

  • M. Wala

    Pianokwartet (amateur) in Zuid-Holland zoekt een contrabassist(e) voor het Forellenkwintet van Schubert. Als dit je ook leuk lijkt, kunnen wij misschien elkaar een plezier doen?

    M. Wala.

  • elles ouweleen

    Ha bassist,

    Ik ben een gevorderd klassiek pianiste, Amsterdam omgeving Artis. Ik ben wel op de hoogte van akkoordsymbolen, maar daar een beginner in, notenschrift lezen kan ik uiteraard goed. Wat bedoel je met populaire klassiek muziek(voorbeelden) en wat is je streven? Haalbaar lijkt mij optreden in verzorgingshuizen, maar wellicht kunnen we samen ook nog op andere ideeën komen. Interesse? Tel:020-6236180/06-33908821 of e.ouweleen@wanadoo.nl

  • elles ouweleen

    Ik. klassieke pianiste, amsterdam, heb belangstelling. Tel:020-6236180/06-33908821 of e-mail: e.ouweleen@wanadoo.nl