hoboles aangeboden

  • Marieke

    Hoi allemaal

    Ik ben Marieke, studente aan het Utrechts conservatorium en ik geef hoboles.

    Ik geef les aan beginners en gevorderden van alle leeftijden in de omgeving van Ede.

    Ook als u het hobo spelen weer wilt oppakken help ik u daar graag een handje bij.

    Groetjes Marieke

  • M van S

    Hallo Marieke,

    Mijn 9-jarige dochter wil graag Hobo leren spelen. Ik zou graag in contact met je komen om eea te bespreken, zoals de aanschaf van een instrument, de kosten van de lessen etc. en elkaar ontmoeten om te kijken of het klikt tussen mijn dochter en jou.

    Ik hoop dat je interesse hebt.

    Met vriendelijke groet,

    Marian van Straten.

  • Marian

    Hallo Marieke,

    Ik heb je al eerder gemaild.

    Mijn 9-jarige dochter wil graag hobo leren spelen, wil je mij meer info mailen over je prijs etc.?

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Marian van Straten.

  • Paul

    Beste Marieke,

    Ik las je advertentie en wil graag een paar dingen weten.

    Sinds een tijd ben ik geboeid door dat instrument en denk er over om les te nemen.

    Ik heb vroeger gitaarles gehad en speel af en toe nog een beetje maar het is niet echt mijn instrument.

    Mijn gevoel is dat dit bij een blaasinstrument meer het geval is.

    Nu ben ik dus niet zo jong meer (41) en beginner. Ik heb begrepen dat hobo een van de moeilijkste instrumenten is om op te leren spelen.

    Hoe schat jij dat in?

    Wat zijn verder de kosten per les en welke mogelijkheden in tijd heb jij?

    Met vriendelijke groet,

    Paul

  • Janet

    Hallo Marieke,

    ik zag je bericht en vraag me af of je nog hoboles in Ede geeft. Wil je me een antwoord geven op janettepelled@gmail.com?

    hgr Janet