Cellist/violist gezocht voor duo met piano

  • Marina

    Welke cellist en viloist met pit en vuur wil een duo/trio vormen voor optredens? lk (oud ll. J.Wijn/N.Grubert) wil graag weer kamermuziek maken. Groetjes! Marina

  • Lizelore Molier

    Hallo Marina,

    Ben zelf violiste ( cons. Den Haag)en heb net celliste ontmoet en wij zoeken een pianist(e).

    Wij wonen in gelderland, en jij?

    Groeten Lizelore

  • M.F. van den Broek

    Beste Marina,

    Het lijkt mij als cellist erg leuk om kamermuziek te maken in een kleine formatie.

    Zelf kom ik uit Drenthe… Heb je al iemand gevonden, en in welke omgeving woon je?

    Ik hoor graag van je.

    Mvg,

    M.F. van den Broek.

  • MF. Khader

    Hello, My name is MF.Khader. IM a classical violinist and have an experience also with arabic and folkloric orchestras too. I have a British Diploma in Violin Performance from England.

    I saw ur advertisement and I think I can be of a great assistance to you.

    If you are interested, I will be happy to co-operate with you.

    Many regards,

    MF.Khader

    MY mobile is: 0612927240

  • Sander Louis

    Ha Lizelore,

    Ik zou ook graag wat kamermuziek spelen. Misschien hebben jullie allang een pianist(e) gevonden, maar wellicht ook niet. Ik woon in elk geval in Gelderland, heb ook enkele jaren gestudeerd in Den Haag en volgens mij kennen wij elkaar van lang geleden (Kamp Berka)…

    Groet,

    Sander

  • tanja broiekman

    pianiste zoekt dringend professionele musici voor kamermuziek

  • tanja broekman

    pianiste geeft al jaren huisconcerten, maar wil nu dolgraag weer met professionele andere musici samenspelen,kamermuziek,duo's trio's ,etc.

  • Cindel

    Hallo,

    Ik ben Cindel, violiste, 21 jaar oud en speel al vanaf dat ik 6 jaar oud ben. Ik speel klassieke muziek, van bladmuziek af.

    Graag hoor ik of u geinteresseerd bent.

    Mvg,

    Cindel